Kundekontakt
God kommunikasjon mellom kjøper og selger er viktig i en salgsprosess. Vi har utviklet systemer som er med på å skape boliger som innfrir kjøperens forventninger og ønsker.
Velger dere oss som kundekontakt kan dere være trygge på at vi tar oss av dette – og at vi er opptatt av null feil ved overlevering.
Har du en forretningseiendom hvor det er aktuelt med tilvalg og avklaringer i forbindelse med innflytting, kan vi hjelpe dere med å lage en god leiertakerkontrakt.
Vi kan hjelpe dere med:
- Å være kontaktpunktet mellom utbygger og nye boligkjøpere (etter inngått kjøpskontrakt)
- Å jobbe tett med prosjektorganisasjonen – både prosjektleder og entreprenør
- Deltakelse i programmering av standardleveranse
- Gjennomføring av nødvendige informasjonsmøter med kunder
- Tilvalgsprosessen, inkludert gjennomføring av tilvalgsmøter med kjøpere
- Å organisere gjennomføringen av ferdigbefaringer, overleveringer og ettårsbefaringer
- Oppfølging/kontakt med kjøpere i reklamasjons- og garantiperioden
Nybygg av bolig og næringseiendom
OBOS Prosjekt tilbyr prosjektadministrative tjenester innen nybygg av bolig og forretningseiendom. Les mer om det vi tilbyr i brosjyren vår.
Last ned PDFStort eller lite prosjekt?
Rehabilitering, nybygg eller uteområder? Vi har erfaringen og kunnskapen som skal til, og hører gjerne fra dere.