OBOS bidrar – dette er våre tiltak

Informasjon til medlemmer og kunder

Norge og verden er nå inne i krevende tider. OBOS skal bidra i den nasjonale dugnaden og vi gjør det vi kan for å være i normal drift. Vi har derfor satt inn en rekke tiltak for å beskytte våre medlemmer, samarbeidspartnere, kunder og ansatte fra smitte.

Dette er våre tiltak
Lukk
Hopp til innholdet

OBOS Eiendomsmeglere har de mest fornøyde kundene

OBOS Eiendomsmeglere topper listen over meglere kundene er mest fornøyde med i forbindelse med salg av OBOS-boliger.

19. desember 2019

I den årlige undersøkelsen klatrer meglerne i OBOS fire plasser og er i 2019 det meglerforetaket folk er mest fornøyd med.

Det er EPSI Rating Norway som står for bak undersøkelsen. Den viser kundenes opplevelser av norske meglerforetak i forbindelse med salg av boliger tilknyttet OBOS.

Målgruppen for undersøkelsen er nordmenn fra 18 til 89 år som har solgt en OBOS-tilknyttet bolig i løpet av det siste året.

- All honnør til våre dyktige meglere.  De har lagt ned en kjempejobb for å gjøre kundene våre fornøyde i forbindelse med salg og kjøp av bolig. Det gleder oss at de opplever oss som en seriøs og hjelpsom aktør, sier Marianne Ødegaard, marked- og utviklingssjef i OBOS Eiendomsmeglere. 

Årets klatrer

I tillegg til å skåre best i EPSI-undersøkelsen, ble også OBOS Eiendomsmeglere årets klatrer på YouGov Brand Index, en undersøkelse som kårer årets mest anbefalte merkevare. Her økte datterselskapet sin prosentandel med 12,8 fra 2018 til 2019, og er dermed årets klatrer i BrandIndex 2019.

OBOS kan OBOS best

Få god salgspris med en lokalkjent megler i OBOS Eiendomsmeglere. Er du medlem i OBOS får du også 5000 kroner i rabatt når du selger bolig gjennom oss.

OBOS Eiendomsmeglere