OBOS-medlemmer trenger ikke melde adresseendring

Nye kommuner og adresser fra 1. januar

Fra og med 1. januar 2020 skjer det store endringer i fylkes- og kommunestrukturen i Norge. Både kommune- og fylkesantallet justeres ned, og fra 2020 vil det være vil det være 356 kommuner og 11 fylker inkludert Oslo. I tillegg vil det også bli noen grensejusteringer.

OBOS forvalter ca. 2 000 selskaper i hele landet, og vi har ca. 500 000 adresser som må oppdateres.

Dersom du er OBOS-medlem trenger du ikke melde adresseendring til oss, vi oppdaterer alle adresser fortløpende etter 01.01.2020.

Lukk
Hopp til innholdet

Prisdryss til OBOS

OBOS slo til med tre gjeve priser under årets Sponsor- og eventprisen, blant annet den prestisjetunge Bransjeprisen.

Fem glade OBOS-vinnere av årets bransjepris 2019, med diplom og blomster.

Årets Bransjepris fikk OBOS fra en samlet bransje for et stort nasjonalt og regionalt engasjement som sponsor innen både kultur og idrett.

Årets Kultursponsor andre året på rad

Året Kultursponsor vant OBOS sammen med Ekko Agency og JCP for festivalen «Oslo Sommertid» der juryen sier at de på en enestående måte koblet sin kjernevirksomhet med sponsing av kultur for å skape unike opplevelser, inkludert tjuefiretimersfestivalen OBOS 24. En undersøkelse viste i etterkant at hele 92 prosent av festivaldeltagerne koblet OBOS opp mot sponsorobjektet.

Hedersprisen for langvarig engasjement

I tillegg til kultursponsingen gjør OBOS også store fotballsamarbeid både på herresiden og med kvinnefotballen. Sponsorprogrammet er med årene blitt stort og går under navnet «Obos gir tilbake». OBOS bruker i overkant av 200 millioner kroner på sponsoraktiviteter, både kommersielle avtaler og bidrag tilbake til lokalsamfunnet. Sponsingen en del av utbyttebetalingen tilbake til både samfunnet og medlemmene i form av unike opplevelser.

- Vi betaler ikke utbytte til kortsiktige aksjonærer, men pløyer det vi tjener tilbake til det å bygge bolig som er kjernevirksomheten. Vi tar også ansvar for å skape liv mellom husene med alt fra kulturliv i byene til å støtte lokale fotballag, sier kommunikasjonsdirektør Åge Pettersen.