OBOS bidrar – dette er våre tiltak

Informasjon til medlemmer og kunder

Norge og verden er nå inne i krevende tider. OBOS skal bidra i den nasjonale dugnaden og vi gjør det vi kan for å være i normal drift. Vi har derfor satt inn en rekke tiltak for å beskytte våre medlemmer, samarbeidspartnere, kunder og ansatte fra smitte.

Dette er våre tiltak
Lukk

ÅBO: Har du bonus til gode?

Mange ÅBO-medlemmer har samlet små og store bonuser gjennom bruk av Fordelskortet. Nå er det en god idé å hente ut disse kontantene.

1. oktober fusjoneres ÅBO og OBOS. Fra samme dato har alle medlemmer tilgang på medlemsfordelene til OBOS. Nytt medlemskort sendes ut i løpet av oktober, men Fordelskortet gir i denne perioden de samme rettighetene. Det vil derimot ikke kunne brukes i betalingsterminalene til Ålesund Boligbyggelags tidligere samarbeidspartnere etter 1. oktober.

Mange medlemmer har aktivert og brukt sine Fordelskort. Noen har tatt ut pengene men det er mange som har bonus til gode. Som følge av fusjonen med OBOS, vil ÅBO utbetale all bonus som medlemmene har til gode i begynnelsen av oktober. Har du registrert kontonummer for oppsparing og utbetaling på din profil på fordelskortet.no/alesund vil du få overført bonus automatisk til din bankkonto. Har du ikke registrert kontonummer for oppsparing av bonus anbefaler vi at du gjør dette nå slik at du får utbetalt bonusen din uten forsinkelse.

Ta vare på Fordelskortet inntil du får et nytt medlemskort tilsendt i posten. Det kan hende du får bruk for det.