- Forside
- Bank
- Kundeservice
- Spørsmål og svar
- Mobilbank og mobilbetaling
Spørsmål og svar
Ofte stilte spørsmål fra våre kunder
Tema
Mobilbank og mobilbetaling
- iPhone: iOS 15.0 og nyere
- Android: Android 8.0 og nyere
- iPad: iPadOS 15.0 og nyere
- iPod touch: iOS 15.0 og nyere
- Apple Vision: visionOS 1.0 og nyere
Ny mobiltelefon
Hvis du får ny mobiltelefon må du laste ned og opprette mobilbanken på nytt.
Nytt SIM-kort
Har du kun fått nytt SIM-kort eller har fått nytt telefonnummer, men du fortsatt har samme mobiltelefon, kan du bruke mobilbanken som vanlig. Appen er tilknyttet mobiltelefonen din, og ikke SIM-kortet.
Ja, du kan legge til bankkortet ditt fra OBOS-banken til mobilbetaling med:
- Apple Pay
- Google Pay
- Garmin Pay
- Fitbit Pay
Da kan du la det fysiske bankkortet ditt ligge igjen hjemme og heller betale med
med telefonen eller smartklokka på kortterminalen.
Mobilbank og mobilbetaling
- iPhone: iOS 15.0 og nyere
- Android: Android 8.0 og nyere
- iPad: iPadOS 15.0 og nyere
- iPod touch: iOS 15.0 og nyere
- Apple Vision: visionOS 1.0 og nyere
Ny mobiltelefon
Hvis du får ny mobiltelefon må du laste ned og opprette mobilbanken på nytt.
Nytt SIM-kort
Har du kun fått nytt SIM-kort eller har fått nytt telefonnummer, men du fortsatt har samme mobiltelefon, kan du bruke mobilbanken som vanlig. Appen er tilknyttet mobiltelefonen din, og ikke SIM-kortet.
Ja, du kan legge til bankkortet ditt fra OBOS-banken til mobilbetaling med:
- Apple Pay
- Google Pay
- Garmin Pay
- Fitbit Pay
Da kan du la det fysiske bankkortet ditt ligge igjen hjemme og heller betale med
med telefonen eller smartklokka på kortterminalen.