Spørsmål og svar
Har du spørsmål om medlemsskapet ditt? Her har vi samlet svar på mange ting medlemmer kan lure på.
Tema
Årskontingent og faktura
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten før 31. mars. Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget.
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten før 31. mars.
Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget. Dersom du ikke har mottatt faktura innen 1. april kan du kontakte medlemsservice.
I 2023 endret vi rutiner for innbetaling av årskontingent for medeiere av OBOS-bolig. Som medeier vil du ikke lenger bli fakturert for årskontingent via felleskostnadene, men vil motta en separat faktura.
Jeg har ikke fått faktura for et medlemskap jeg betaler for. Hva gjør jeg
Faktura for årskontingenten sendes ut før 31. mars. Dersom du ikke har mottatt faktura kan du kontakte medlemsservice.
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten i februar med frist for betaling 10. mars. I år blir fakturaen sendt ut i løpet av høsten 2023.
Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget. Dersom du ikke har mottatt faktura innen utgangen av høsten bør du kontakte medlemsservice.
OBOS har ikke sendt deg et krav i Vipps, men Vipps har en funksjon som viser eFakturaene du mottar. Du kan selv velge å betale eFakturaen via Vipps. I Vipps trykker du på OBOS, deretter vis regning for å se hva fakturaen gjelder. Du finner også eFaktura fra OBOS i nettbanken din.
Ja, det kan du gjøre i nettbanken din.
Dersom du har mottatt årets faktura kan du betale denne. Mangler du faktura kontakt medlemsservice.
Ta kontakt med medlemsservice så endrer vi fakturamottaker.
- Skriv til oss
- Telefon: 22 86 59 90
Årskontingent og faktura
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten før 31. mars. Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget.
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten før 31. mars.
Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget. Dersom du ikke har mottatt faktura innen 1. april kan du kontakte medlemsservice.
I 2023 endret vi rutiner for innbetaling av årskontingent for medeiere av OBOS-bolig. Som medeier vil du ikke lenger bli fakturert for årskontingent via felleskostnadene, men vil motta en separat faktura.
Jeg har ikke fått faktura for et medlemskap jeg betaler for. Hva gjør jeg
Faktura for årskontingenten sendes ut før 31. mars. Dersom du ikke har mottatt faktura kan du kontakte medlemsservice.
Vanligvis har du fått tilsendt faktura for årskontingenten i februar med frist for betaling 10. mars. I år blir fakturaen sendt ut i løpet av høsten 2023.
Eier du en OBOS-bolig per 31. desember blir årskontingenten for medlemskapet fakturert gjennom borettslaget. Dersom du ikke har mottatt faktura innen utgangen av høsten bør du kontakte medlemsservice.
OBOS har ikke sendt deg et krav i Vipps, men Vipps har en funksjon som viser eFakturaene du mottar. Du kan selv velge å betale eFakturaen via Vipps. I Vipps trykker du på OBOS, deretter vis regning for å se hva fakturaen gjelder. Du finner også eFaktura fra OBOS i nettbanken din.
Ja, det kan du gjøre i nettbanken din.
Dersom du har mottatt årets faktura kan du betale denne. Mangler du faktura kontakt medlemsservice.
Ta kontakt med medlemsservice så endrer vi fakturamottaker.
- Skriv til oss
- Telefon: 22 86 59 90