OBOS bidrar – dette er våre tiltak

Informasjon til medlemmer og kunder

Norge og verden er nå inne i krevende tider. OBOS skal bidra i den nasjonale dugnaden og vi gjør det vi kan for å være i normal drift. Vi har derfor satt inn en rekke tiltak for å beskytte våre medlemmer, samarbeidspartnere, kunder og ansatte fra smitte.

Dette er våre tiltak
Lukk
Hopp til innholdet
En kvinne som står ute ved en lekeplass. Hun holder en mobiltelefon i hånda.

Forvaltningskonsulent blir til rådgiver

Vi er opptatt av å gi styret gode råd for en best mulig styring og drift av boligselskapet.

Styrets faste kontaktperson er forvaltningskonsulenten og dere vil selvsagt fortsatt ha samme kontaktperson, men nå med tittelen «rådgiver eiendomsforvaltning».

Stillingstittelen gjenspeiler i større grad hva dere kan forvente av oss og vårt ønske om å være styrets samarbeidspartner innen alt av styrearbeid og forvaltning i borettslaget eller sameiet.

Vi kan gi råd om alt fra regnskap og administrasjon til tekniske spørsmål og praktisk drift, og vil ved behov hente inn spesialkompetanse fra andre områder i OBOS.

Gode digitale løsninger kombinert med personlig oppfølging og god rådgivning håper vi vil være med på å opprettholde en høy kundetilfredshet også i fremtiden.

Synes du dette var interessant?

Se flere nyheter her