Hopp til innhold

Dagligbank for alle

OBOS-banken er en digital bank. Det betyr at vi ikke har noen fysiske bankfilialer. Du kan likevel være kunde hos oss selv om du bruker tjenester som ikke er digitale.

Her finner du informasjon om hvordan du kan bruke banken både med og uten internett, eller i en kombinasjon – hvis du ønsker å være «halvdigital».

Våre tjenester

Fremtidsfullmakt og vergemål

Alderdom, alvorlig sykdom eller en ulykke kan gjøre at man trenger hjelp. En fremtidsfullmakt gir deg muligheten til å velge en du stoler på til å ta vare på økonomien din og dine personlige interesser den dagen du ikke klarer det selv.

De fleste velger et barn, ektefelle eller samboer som fullmektig. Det er viktig at det kommer tydelig frem hva fullmakten innebærer, og at den gjelder hvis det har skjedd noe som fører til at du ikke er i stand til å ta egne beslutninger.

Les mer om fremtidsfullmakt her.

Viktig å vite for deg som hjelper

Er du en som av og til hjelper en venn eller et familiemedlem med nettbank, mobilbank og økonomi? Husk at det ikke er lov å bruke en annen person sin BankID. Hvis du skal hjelpe til med digitale betalinger, må du legges til som disponent. Trenger den du skal hjelpe skjema for å opprette disponent, kan dere ringe oss på telefon 22 86 58 00, så hjelper vi dere med det.

Last ned brosjyre med informasjon om hvordan du kan bruke banken med eller uten internett

;