Hopp til innhold
Montør jobber i fellesområdet i en blokk

Driftsmeldinger

Avvik 

Ladebyhagen, Kanalgården, Leangenbukta, Furuhaugen, Fabrikkløkka, 23.07.24, kl 03:30

Vi har mistet kontakt med sentralt utstyr i ditt område. Feilsøk pågår.

Oppdatering: Et større strømbrudd påvirker nevnte områder. Estimert rettetid er innen klokken 06:30.

 

 

 

Allente Stream
Vi opplever problemer med leveransen av TV på Allente Stream tjenestene, vi er i dialog med Allente for å finne ut hva som går galt.

Oppdatering 03.02: Problemet ser ut til å oppstå når Allente1 TV-boksen er koblet til ruteren. For å løse dette så kan du gå inn i eero-appen og slå av Advanced security under eero secure som man finner under Discover-menyen.
Oppdatering 04.02: Det jobbes fortsatt med å korrigere feilen i kilden, men løsningen over kan fortsatt brukes for å løse feilen lokalt hos deg.
Oppdatering 06.02: Det håpes å ha en løsning i løpet av dagen.
For noen har det hjulpet å restarte dekoderen flere ganger på rad om du ikke har mulighet til å bruke eero løsningen ovenfor.
Man kan også koble dekoderen rett i fibermodemet for å unngå feilen.
Oppdatering 17.04.2024: Det jobbes fortsatt med å finne rotårsak til problemet. Midlertidig fix er fremdeles å slå av Advanced Security i eero app.

 

Planlagte driftsavbrudd:

Ellers ingen planlagte driftsavbrudd.

Ikon med dame i telefon

Kontakt oss i OBOS OpenNet

Tlf kundeservice: 21 01 61 50
E-post kundeservice: service@opennet.no
Salgsavdelingen: salg.opennet@obos.no

Åpningstider

Mandag–fredag: 08.00–20.00
Lørdag: 10.00–14.00

Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00

Åpningstider i sommer (24.06-04.08):

Mandag-fredag: 09.00-18.00
Lørdag: 10.00-14.00

Besøksadresse

Freserveien 1, 0195 Oslo