Hopp til innhold

Informasjon om TV hos Vestliåsen Boligsameie

Her har vi samlet informasjon om den kollektive avtalen som gjelder for Vestliåsen Boligsameie samt informasjon fra RiksTV om prosess, tilbud og oppgraderinger.

Kom i gang med RiksTV

Last ned "Kom i gang med RiksTV" (pdf) for en kort intro til RiksTV via fiber

Les mer
Oversiktsbilde kanaler RiksTV

Hva inneholder den nye pakken?

RiksTV Basis gir deg tilgang til over 45 norske og internasjonale TV-kanaler inkludert Disney og Nickelodeon. Du har og mulighet til å se TV opp til fire forskjellige steder til samme abonnementspris.

Les mer

Les mer om TV-pakkene her

Alle beboere i Vestliåsen Boligsameie har muligheten til å oppgradere til TV-pakken RiksPakken. Dette er RiksTVs mest komplette TV-pakke, med 65 norske og internasjonale kanaler og alt du ønsker av filmer, serier og sport. Du kan oppgradere til RiksPakken for 120,- /mnd. I RiksPakken er strømmetjenester for mer enn 500 kroner inkludert. Du kan også ta kontakt med RiksTV på telefon: 210 10 210 for mer informasjon. Se og Rikstv.no for mer informasjon.

Les mer

Strømmeboks inkludert

For mer informasjon om boksen trykk her.

Les mer

Hvordan logger jeg inn på RiksTV.no?

Innlogging på min side får du når du har mottatt sms fra RiksTV. Mer informasjon om dette kommer. 

Hvilke pakker kan jeg oppgradere til, og hvordan gjør jeg dette?

Du kan velge å oppgradere til  Rikspakken, for å gjøre dette ta kontakt med RiksTV på telefon: 210 10 210

Oppgraderingspris:

Rikspakken 120,-

Øvrige tilleggspakker også tilgjengelig.

Nærmere informasjon om dette oppdateres.

Jeg har behov for flere TV-bokser, hvordan bestiller jeg dette?

Med pakken Basis eller Rikspakken kan du ha inntil 4 bokser tilknyttet ditt abonnement uten ekstra kostnad.

Boksene kan bestilles via min side eller RiksTV sin kundeservice.

tegning av mobiltelefon

Har vi rett kontaktinformasjon?

For at vi skal kunne holde deg oppdatert med viktig informasjon, driftsmeldinger o.l så trenger vi riktig kontaktinformasjon. 

Vi har sendt ut sms til alle eiere i borettslaget med informasjon. Dersom du ikke har mottatt denne meldingen så trenger vi at du kontakter vårt kundesenter for å registrere deg.

Husk at det kan være smart å registrere flere personer per husstand.