Hei, trenger du hjelp?
Overføre medlemskap eller OBOS-bolig
Våre mest stilte spørsmål akkurat nå
Har du nettopp meldt deg inn eller fått overført et medlemsskap?
Det kan ta opptil en halvtime før du kan logge inn på Min side i OBOS-appen, som du finner under fanen "Medlem".
Har du vært medlem en stund, men får fortsatt ikke logget inn?
Da kan det være at det mangler kontaktopplysninger som gjør at du ikke får logget inn. Prøv gjerne å logge inn to ganger på rad hvis du ikke blir logget inn på første forsøk.
Om dette ikke går, så skriv til OBOS Medlemsservice, så hjelper vi deg.
Du finner Min side i OBOS-appen under fanen "Medlem". Trykk på ikonet øverst til høyre, der du enkelt kan administrere medlemskapet ditt. Appen kan du laste ned fra App Store
eller Google Play.
På obos.no trykker du på nøkkelen "Logg inn" øverst til høyre. På mobilskjerm trykker du på nøkkelikonet, eller du kan trykke her på Min side.
På Min side på obos.no og i OBOS-appen har du oversikt over fakturaene dine. I OBOS-appen finner du Min side under fanen "Medlem", for så trykke på ikonet til høyre. Dersom du fortsatt ikke finner faktura for 2025, skriv til OBOS Medlemsservice, så hjelper vi deg.
Et OBOS-medlemskap er personlig uansett alder. Barnet må ha egen BankID for å bruke OBOS-appen. BankID fra bankene tilbys i alderen 13-15 år. Inntil da sendes det ut fysisk medlemskort per post.
Som foresatt kan det være lurt å selv melde seg inn i OBOS slik at du kan benytte deg av medlemsfordelene. Alternativt kan du kostnadsfritt overføre medlemskapet fra barnet til deg, for så å overføre det tilbake når barnet er gammel nok til å få utnyttet alle medlemsfordeler.
Velg kategori og finn svar på det du lurer på
Kontakt OBOS Medlemsservice
Finner du fortsatt ikke svar på det du lurer på? Vi hjelper deg gjerne.