Hopp til innhold

Hei, trenger du hjelp?

Våre mest stilte spørsmål akkurat nå

Medlemsbeviset med medlemsnummeret ditt finner du på flere måter:

  1. I OBOS-appen, trykk på fanen "Medlem".
  2. På baksiden av OBOS-bladet, ved adressefeltet.
  3. Send SMS til 1929 med kodeord "medlemsnummer". Tjenesten er gratis.
  4. Min side på obos.no.

Et OBOS-medlemskap er personlig uansett alder. Barnet må ha egen BankID for å bruke OBOS-appen. BankID fra bankene tilbys i alderen 13-15 år. Inntil da sendes det ut fysisk medlemskort per post.

Som foresatt kan det være lurt å selv melde seg inn i OBOS slik at du kan benytte deg av medlemsfordelene. Alternativt kan du kostnadsfritt overføre medlemskapet fra barnet til deg, for så å overføre det tilbake når barnet er gammel nok til å få utnyttet alle medlemsfordeler.

I OBOS-appen og på Min side kan du se andre medlemskap du betaler for. I OBOS-appen finner du "Andre medlemskap du betaler for" ved å trykke på fanen "Medlem" for deretter på ikonet øverst til høyre.

Betaler du for et medlemskap til eksempelvis tantebarn, kan ikke foresatte se det. Kun du som betaler.

Har du nettopp meldt deg inn eller fått overført et medlemsskap?

Det kan ta opptil en halvtime før du kan logge inn på Min side i OBOS-appen, som du finner under fanen "Medlem".

Har du vært medlem en stund, men får fortsatt ikke logget inn?

Da kan det være at det mangler kontaktopplysninger som gjør at du ikke får logget inn. Prøv gjerne å logge inn to ganger på rad hvis du ikke blir logget inn på første forsøk.

Om dette ikke går, så skriv til OBOS Medlemsservice, så hjelper vi deg.

Send melding til Medlemsservice

Finner du fortsatt ikke svar på det du lurer på? Skriv til oss via vårt digitale kontaktskjema, så hjelper vi deg gjerne.

Skriv til oss