Hopp til innhold

Hei, trenger du hjelp?

Våre mest stilte spørsmål akkurat nå

Gjør deg klar for en ekstra spennende førjulstid med daglige luker og fantastiske premier! Bli med på årets julekalender, sammen med tusenvis av andre medlemmer. Du melder deg på årets julekalender her.

Følg med i aktuelt i OBOS-appen der du kan delta i hver eneste luke!

Skulle du få problemer når du melder deg på, så ta kontakt med Medlemsservice på 22 86 59 90.

Medlemsbeviset med medlemsnummeret ditt finner du på flere måter:

  1. I OBOS-appen, trykk på fanen "Medlem".
  2. På baksiden av OBOS-bladet, ved adressefeltet.
  3. Send SMS til 1929 med kodeord "medlemsnummer". Tjenesten er gratis.
  4. Min side på obos.no.

I OBOS-appen og på Min side kan du se andre medlemskap du betaler for. I OBOS-appen finner du "Andre medlemskap du betaler for" ved å trykke på fanen "Medlem" for deretter på ikonet øverst til høyre.

Betaler du for et medlemskap til eksempelvis tantebarn, kan ikke foresatte se det. Kun du som betaler.

Har du nettopp meldt deg inn eller fått overført et medlemsskap?

Det kan ta opptil en halvtime før du kan logge inn på Min side i OBOS-appen, som du finner under fanen "Medlem".

Har du vært medlem en stund, men får fortsatt ikke logget inn?

Da kan det være at det mangler kontaktopplysninger som gjør at du ikke får logget inn. Prøv gjerne å logge inn to ganger på rad hvis du ikke blir logget inn på første forsøk.

Om dette ikke går, så skriv til OBOS Medlemsservice, så hjelper vi deg.

Send melding til Medlemsservice

Finner du fortsatt ikke svar på det du lurer på? Skriv til oss via vårt digitale kontaktskjema, så hjelper vi deg gjerne.

Skriv til oss