Hva kan vi hjelpe deg med?
På disse sidene har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får og annen nyttig informasjon, slik at du enkelt finner svar på det du lurer på. Hvis du ikke finner svar her er det bare å kontakte oss, så hjelper vi deg gjerne!
Helligdager i mai:
1.5: Stengt 17.5: Stengt 18.5: Stengt 28.5: Stengt 29.5: Stengt Ellers vanlige åpningstider.
Ta kontakt med vårt kundesenter! :)Ofte stilte spørsmål:
Oppsett og tilkobling
Trenger du hjelp til å sette opp utstyr som modem, dekoder, router og lignende? Du finner bilder og beskrivelser her!
Hvordan sjekker jeg hastigheten min?
Her finner du informasjon om hvordan du mest nøyaktig kan måle din internetthastighet.
Problemer med trådløst nett?
Her finner du tips og triks for å forbedre ditt trådløse nett.
Hva er et åpent nett?
OBOS OpenNet tilbyr et åpent fibernett til sine kunder. Her kan du lese mer om hva det innebærer!
Flytting
Skal du flytte inn eller flytte ut fra en leilighet tilknyttet OBOS OpenNet kan det godt hende du har noen spørsmål. Her har vi samlet de vanligste!
Driftsmeldinger
Her finner du oversikten over aktuelle feil, avvik og planlagte driftsavbrudd.
Hjelp, jeg trenger en bruksanvisning!
Som kunde hos OBOS OpenNet har du kanskje fått utstyr fra oss, eller selv bestilt utstyr. Hvis du trenger hjelp til oppsett eller opplever feil på utstyret, kan du finne alle våre bruksanvisninger her:
BruksanvisningerKontakt oss i OBOS OpenNet
Tlf: 21 01 61 50
E-post: service@opennet.no
Salgsavdelingen: salg.opennet@obos.no
Åpningstider
Mandag–fredag kl. 08.00–20.00
Lørdag kl. 10.00–14.00
Chatten er åpen hverdager kl. 10.00–18.00
Besøksadresse
Freserveien 1, 0195 Oslo