Hopp til innhold

OBOS-appen og Min side

Du kan laste ned OBOS-appen for iPhone i App Store
 eller Android i Google Play.

For å logge inn i OBOS-appen må du må ha registrert riktig telefonnummer og fødselsdato, og du må ha BankID tilgjengelig.

Appen kan du laste ned fra App Store
 eller Google Play.

Du finner Min side i OBOS-appen, hvor du enkelt kan administrere medlemskapet ditt. Appen kan du laste ned fra App Store
 eller Google Play.

På obos.no trykker du på Logg inn-knappen øverst til høyre på nettstedet, eller du kan trykke her Min side.

Har du nettopp meldt deg inn eller fått overført et medlemsskap?

Det kan ta opptil en halvtime før du kan logge inn på Min side og i OBOS-appen.

Har du vært medlem en stund, men får fortsatt ikke logget inn?

Da kan det være at det mangler kontaktopplysninger som gjør at du ikke får logget inn. Kontakt medlemsservice så hjelper vi deg.

Du kan selv endre adresse, e-post og mobil:

  • i OBOS-appen ved å gå til Min side og velg “Medlemskap”
  • eller Min side på obos.no

Dersom du ikke har tilgang til Logg inn eller OBOS-appen kan du endre adresse ved å skrive til oss her.

Du finner vilkår for bruk av OBOS-appen underveis i pålogging i appen. Du kan også lese dem her: Brukervilkår OBOS-appen

For å bruke appen må du akseptere personvernerklæringen til OBOS BBL.

Medlemsnummeret ditt finner du på flere måter:

  1. I OBOS-appen, trykk på fanen Medlemsbevis.
  2. På baksiden av OBOS-bladet, ved adressefeltet.
  3. Send SMS til 1929 med kodeord "medlemsnummer". Tjenesten er gratis.
  4. Min side på obos.no.
  5. Skriv til oss.